woensdag 23 juni 2010

Scrap: Denim en Lace

Ik kom weer even een nieuwe scrap langsbrengen.
Deze keer liet ik mezelf inspireren door:
ja je raad het al:
Demin en Lace.


Om te beginnen hebben we het papier:
Ik heb 6 stuks gemaakt,
Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt.



Wil je deze downloaden klik dan
HIER .

*******************************************************

Natuurlijk heb je aan alleen papier natuurlijk nog niets,
Vandaar dat ik er nog wat scrap-elemetjes heb bij gestopt.

Je vind in deze scrap:
* 2 banden * 1 banner
* 7 verschillende bloemen * 1 corner
* 2 ronde frames * 1 vierkant frame
* 1 gesp * 2 knopen

* 2 strikken * 1 stiksel
* 1 schroefje




Wil je deze downloaden klik dan
HIER

******************************************************



5 reacties:

Unknown zei

Hallo Punk ik vind ze heel mooi hoe krijg je het voor mekaar geweldig
Knuf Resy

Anoniem zei

dank je wel Hiedie,
het is weer super!!!!!
ben er heel blij mee....
Liefs Tilly

Cella zei

WOW Heidie, wat ben je weer creatief bezig geweest.
Het is een geweldige kit ................

Bedankt,
Groetjes,
Cella.

Maria zei

Een beauty, bedankt weer.
Lieve groetjes Maria

Kirsten zei

Thank you so much for the lovely kit!

Gastenboek

Gastenboek
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat in mijn gastenboek.

Volgers